![]() |
Теги: |
Комментарии
1021.
Found interesting resource, is this true? -
Ozzyexith (Гость)
2025-02-01 в 03:38
1022.
Тестирование новой Audi A8 в 2025 -
Kevingooky (Гость)
2025-02-01 в 03:24
1023.
Found interesting resource, is this true? -
Lennyexith (Гость)
2025-02-01 в 03:23
1024.
sochi-eromassage -
RicardoLurce (Гость)
2025-02-01 в 03:17
1025.
Found interesting resource, is this true? -
Billexith (Гость)
2025-02-01 в 03:15
1026.
Found interesting resource, is this true? -
Johnnyexith (Гость)
2025-02-01 в 03:14
1027.
Тестирование новой Audi A8 в 2025 -
Kevingooky (Гость)
2025-02-01 в 02:34
1028.
Обучение категория Б Красноярск -
Chrisquink (Гость)
2025-02-01 в 02:20
1029.
kraken market -
KennethUseft (Гость)
2025-02-01 в 01:54
<a href=https://kra26c.cc>kraken tor</a>
First, the good news. “The vast majority of aircraft accidents are survivable, and the majority of people in accidents survive,” says Galea. Since 1988, aircraft — and the seats inside them — must be built to withstand an impact of up to 16G, or g-force up to 16 times the force of gravity. That means, he says, that in most incidents, “it’s possible to survive the trauma of the impact of the crash.”
For instance, he classes the initial Jeju Air incident as survivable — an assumed bird strike, engine loss and belly landing on the runway, without functioning landing gear. “Had it not smashed into the concrete reinforced obstacle at the end of the runway, it’s quite possible the majority, if not everyone, could have survived,” he says.
The Azerbaijan Airlines crash, on the other hand, he classes as a non-survivable accident, and calls it a “miracle” that anyone made it out alive.
https://kra26c.cc
kraken shop
Most aircraft involved in accidents, however, are not — as suspicion is growing over the Azerbaijan crash — shot out of the sky.
And with modern planes built to withstand impacts and slow the spread of fire, Galea puts the chances of surviving a “survivable” accident at at least 90%.
Instead, he says, what makes the difference between life and death in most modern accidents is how fast passengers can evacuate.
Aircraft today must show that they can be evacuated in 90 seconds in order to gain certification. But a theoretical evacuation — practiced with volunteers at the manufacturers’ premises — is very different from the reality of a panicked public onboard a jet that has just crash-landed.
Galea, an evacuation expert, has conducted research for the UK’s Civil Aviation Authority (CAA) looking at the most “survivable” seats on a plane. His landmark research, conducted over several years in the early 2000s, looked at how passengers and crew behaved during a post-crash evacuation, rather than looking at the crashes themselves. By compiling data from 1,917 passengers and 155 crew involved in 105 accidents from 1977 to 1999, his team created a database of human behavior around plane crashes.
His analysis of which exits passengers actually used “shattered many myths about aircraft evacuation,” he says. “Prior to my study, it was believed that passengers tend to use their boarding exit because it was the most familiar, and that passengers tend to go forward. My analysis of the data demonstrated that none of these myths were supported by the evidence.”
1030.
нечем платить кредит -
RiannJed (Гость)
2025-02-01 в 01:13
Если вы столкнулись с материальными проблемами и больше оказались в ситуации, когда нет средств на погашение кредитов, важно знать, что существуют официальные пути для решения финансовых трудностей. Одним из таких является процедура признания банкротства для физических лиц. Этот процесс позволяет полностью или частично избавиться от долгов, освободив вас от финансового давления.
Официальное признание банкротства физлиц https://dolgam.net/ нечем платить кредит
Банкротство физических лиц — это процедура, которая позволяет должнику официально объявить о своей финансовой несостоятельности. Она подходит для тех, у кого размер долга превышает полмиллиона рублей, а сроки платежей просрочены более чем на 3 месяца.
Процедура банкротства индивидуальных предпринимателей
Если вы являетесь ИП, но ваши доходы не позволяют справляться с обязательствами, возможна процедура признания банкротства ИП. При этом предприниматель теряет статус ИП, но получает возможность начать с чистого листа. Этот процесс похож на процедуру банкротства для граждан, но имеет свои особенности.
Что делать, если нечем платить ипотеку?
Для тех, кто испытывает трудности с ипотечными выплатами, существует вариант решения проблемы через банкротство. В рамках процедуры возможно добиться реструктуризации долга или полного аннулирования задолженности, если иного решения не существует.
Зачем нужно решать проблему долгов сейчас?
Если вы оказались в ситуации, когда кредиты стали непосильным бременем, и вам нужно решить проблему задолженности, не затягивайте с действиями. Решение о признании банкротства поможет прекратить давление со стороны кредиторов, начисления штрафов и пени. Помните: долгам быть не должно, а ваша жизнь без долгов — это реально!
Свяжитесь с профессионалами, которые помогут грамотно провести процедуру банкротства и дадут возможность жить без долгов. https://dolgam.net/ долгам нет